Enjoy Your Stay -
jak sprostać oczekiwaniom gości w 2021 roku?
Właśnie mija 5 lat od momentu, gdy rzuciliśmy sobie to wyzwanie, otwierając Hotel Sadova. Zarówno my, jak i nasi goście zmieniliśmy się na przestrzeni tego czasu, co w połączeniu z 5-tą rocznicą skłoniło mnie do pewnych refleksji oraz podsumowań.
Pokażę Wam, jak dostosowaliśmy nasze działania i strategię komunikacji w kontekście funkcjonowania hotelu. Mam nadzieję, że nasze podejście może stać się ciekawą inspiracją i przykładem skutecznej odpowiedzi na oczekiwania gości w 2021 roku.
Współcześni goście, czyli kto?
Zapewne wielu hotelarzy zgodzi się ze mną, że obecnie ponad połowa podróżujących jest z pokolenia millenialsów - osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem. Wydają więcej i podróżują znacznie częściej niż jakakolwiek inna grupa wiekowa, ale z tego też względu ich oczekiwania są zazwyczaj inne niż pozostałych gości.
Chcą aktywnie odkrywać świat, a tym samym zdobywać lokalne doświadczenia. Są samowystarczalni, z łatwością korzystają z nowych technologiach i bardzo aktywnie używają mediów społecznościowych. Planują wakacje przez aplikacje i strony internetowe, a ich priorytetem jest nie tylko komfort noclegu oraz jakość usług, ale też możliwość zyskania wyjątkowych przeżyć.
Oczekują tak zwanego “efektu WOW”. I my postanowiliśmy im go zapewnić.
Efekt WOW w Hotelu Sadova
Zaczęliśmy od wzięcia pod lupę cech osobowości, zainteresowań i nawyków naszych gości. Na tej podstawie stworzyliśmy listę atrakcji i udogodnień, które nie tylko zaspokoją ich oczekiwania oraz potrzeby, ale także zagwarantują coś więcej - doświadczenia, które trudno będzie uzyskać w innym miejscu.
Pierwsza w Polsce pijalnia cydrów
W sercu Gdańska stworzyliśmy ogród cydrowy wraz z pierwszą w Polsce pijalnią cydrów. Nasi goście mogą poznać różnorodne gatunki tego lekkiego trunku i delektować się nim we wnętrzu przepięknego ogrodu w samym centrum miasta.
Jedzenie w rytmie slow
Naszą restaurację Papieroovka Cider Garden prowadzimy w duchu Slow Food. Nasi goście mogą swobodnie celebrować posiłki - tak, jak chcą i lubią. Rozpieszczamy ich kubki smakowe żywnością od regionalnych dostawców. Potrawy są przygotowywane w tradycyjny sposób, wyłącznie z nieprzetworzonych produktów. Nie stosujemy żadnych półśrodków.
Hotel Sadova to miejsce dla małych i dużych gości
Wielu naszych gości uwielbia rodzinny wypoczynek i u nas mają do tego idealne warunki. Organizujemy animacje dla dzieci, aqua aerobic, zajęcia z zumby, warsztaty kulinarne i wiele innych atrakcji. Chcemy, by każdy czuł się odpowiednio zaopiekowany.
Również czworonożni członkowie rodziny są u nas mile widziani - na każdego w pokoju czeka legowisko i miska.
Kontakt “face to face”, czyli idziemy pod prąd
Wiemy, jak ważna przy podróżowaniu jest nowa technologia i wszelkiego rodzaju ułatwienia z nią związane. I chociaż są one u nas dostępne, to mimo wszystko skupiamy się na kontakcie bezpośrednim, budując z naszymi gośćmi długofalowe relacje.
Technologia służy nam do optymalizowania doświadczeń gości oraz pomaga w codziennej komunikacji, ale nigdy nie zastąpi kontaktu z drugim człowiekiem face to face. I wbrew pozorom to podejście się sprawdza - coraz częściej okazuje się, że mimo wszystkich technologicznych możliwości nasi goście wolą wybrać bezpośredni kontakt.
W social mediach wrzuciliśmy na luz
Łamiemy stereotypy i dajemy poznać się gościom nie tylko jako hotel, lecz przede wszystkim jako ludzie. Na naszym Facebooku i Instagramie pojawia się cały zespół - i to często w bardzo nieoficjalnej formie. Opowiadamy o sobie, tańczymy, czerpiemy radość z nawiązywania kontaktu z naszymi gośćmi. To nie tylko skuteczny sposób autopromocji, który wzbudza pozytywny odbiór, ale też czysta przyjemność dla nas.
Na podstawie doświadczeń z ostatnich lat śmiało mogę powiedzieć, że kluczem do sprostania oczekiwaniom gości były elastyczność, otwartość na zmiany i aktywne słuchanie ich potrzeb: od tych żywieniowych aż organizację niespodzianek czy spotkań last minute.
Z pewnością niezwykle pomocny był fakt, że wielu naszych pracowników jest z nami od początku otwarcia hotelu. Doskonale więc znają naszych gości i wiedzą, na czym im zależy, dlatego mogą wspólnie tworzyć dla nich pozytywne doznania. Wniosek? Bez świetnego zespołu nie ma świetnego hotelu i zadowolonych gości.
Małgorzata Kołnierzak
Dyrektor Hotelu Sadova****
Opptjent 10% rabatt ved bookingen! - bli med på nyhetsbrevet
For å tilby tjenester på høyeste nivå, bruker nettstedet informasjonskapsler som er lagret i nettleserens minne. Detaljert informasjon om formålet med bruken av dem, inkludert behandling av data vedrørende brukeraktivitet og personlig tilpasning av annonser, samt muligheten for å endre innstillingene for informasjonskapsler, finnes i personvernerklæringen.
Ved å klikke GODTAT ALLE, samtykker du til bruken av teknologier som informasjonskapsler og til Sadowa Sp. z o.o., Grunwaldzka 56, 80-241, Gdańsk behandlingen av dine personopplysninger samlet inn på Internett, som IP-adresser og informasjonskapselidentifikatorer, for analytiske og markedsføringsformål ( inkludert for automatisert matching av annonser til dine interesser, måling av effektiviteten og behandling av brukerdata for analytiske formål). Du kan endre informasjonskapselinnstillinger og detaljerte samtykkepreferanser i innstillingene.