Hotel Sadova, Gdańsk
Book online

5 urodziny Hotelu Sadova

  1. Rom
  2. Hotell
  3. 5 urodziny Hotelu Sadova
Book online

Warto rezerwować przez stronę

Garanti
til laveste pris
Attraktive
oppholdspakker
Sikker
betalingsbehandling
Et bredt utvalg
av tilleggstjenester
Fleksible
avbestillingsbetingelser
Gavekort
Ingen
skjulte kostnader
Skreddersydde
tjenester
Gratis,
rask Wi-Fi
Laveste
parkeringspris
ankomst 21
nov. 24
avreise 22
nov. 24
Bestill på vår nettside med verdikoden SADOVADIRECT og tjen 10%!
Hotel Sadova, Gdańsk
Book online

Świętuj z nami

Enjoy Your Stay -

jak sprostać oczekiwaniom gości w 2021 roku?

 

Właśnie mija 5 lat od momentu, gdy rzuciliśmy sobie to wyzwanie, otwierając Hotel Sadova. Zarówno my, jak i nasi goście zmieniliśmy się na przestrzeni tego czasu, co w połączeniu z 5-tą rocznicą skłoniło mnie do pewnych refleksji oraz podsumowań. 

Pokażę Wam, jak dostosowaliśmy nasze działania i strategię komunikacji w kontekście funkcjonowania hotelu. Mam nadzieję, że nasze podejście może stać się ciekawą inspiracją i przykładem skutecznej odpowiedzi na oczekiwania gości w 2021 roku. 

Współcześni goście, czyli kto?

Zapewne wielu hotelarzy zgodzi się ze mną, że obecnie ponad połowa podróżujących jest z pokolenia millenialsów - osób urodzonych między 1980 a 2000 rokiem. Wydają więcej i podróżują znacznie częściej niż jakakolwiek inna grupa wiekowa, ale z tego też względu ich oczekiwania są zazwyczaj inne niż pozostałych gości. 

Chcą aktywnie odkrywać świat, a tym samym zdobywać lokalne doświadczenia. Są samowystarczalni, z łatwością korzystają z nowych technologiach i bardzo aktywnie używają mediów społecznościowych. Planują wakacje przez aplikacje i strony internetowe, a ich priorytetem jest nie tylko komfort noclegu oraz jakość usług, ale też możliwość zyskania wyjątkowych przeżyć. 

Oczekują tak zwanego “efektu WOW”. I my postanowiliśmy im go zapewnić.

Efekt WOW w Hotelu Sadova

Zaczęliśmy od wzięcia pod lupę cech osobowości, zainteresowań i nawyków naszych gości. Na tej podstawie stworzyliśmy listę atrakcji i udogodnień, które nie tylko zaspokoją ich oczekiwania oraz potrzeby, ale także zagwarantują coś więcej - doświadczenia, które trudno będzie uzyskać w innym miejscu. 

Pierwsza w Polsce pijalnia cydrów

W sercu Gdańska stworzyliśmy ogród cydrowy wraz z pierwszą w Polsce pijalnią cydrów. Nasi goście mogą poznać różnorodne gatunki tego lekkiego trunku i delektować się nim we wnętrzu przepięknego ogrodu w samym centrum miasta. 

Jedzenie w rytmie slow  

Naszą restaurację Papieroovka Cider Garden prowadzimy w duchu Slow Food. Nasi goście mogą swobodnie celebrować posiłki - tak, jak chcą i lubią. Rozpieszczamy ich kubki smakowe żywnością od regionalnych dostawców. Potrawy są przygotowywane w tradycyjny sposób, wyłącznie z nieprzetworzonych produktów. Nie stosujemy żadnych półśrodków. 

Hotel Sadova to miejsce dla małych i dużych gości 

Wielu naszych gości uwielbia rodzinny wypoczynek i u nas mają do tego idealne warunki. Organizujemy animacje dla dzieci, aqua aerobic, zajęcia z zumby, warsztaty kulinarne i wiele innych atrakcji. Chcemy, by każdy czuł się odpowiednio zaopiekowany. 

Również czworonożni członkowie rodziny są u nas mile widziani - na każdego w pokoju czeka legowisko i miska. 

Kontakt “face to face”, czyli idziemy pod prąd

Wiemy, jak ważna przy podróżowaniu jest nowa technologia i wszelkiego rodzaju ułatwienia z nią związane. I chociaż są one u nas dostępne, to mimo wszystko skupiamy się na kontakcie bezpośrednim, budując z naszymi gośćmi długofalowe relacje. 

Technologia służy nam do optymalizowania doświadczeń gości oraz pomaga w codziennej komunikacji, ale nigdy nie zastąpi kontaktu z drugim człowiekiem face to face. I wbrew pozorom to podejście się sprawdza - coraz częściej okazuje się, że mimo wszystkich technologicznych możliwości nasi goście wolą wybrać bezpośredni kontakt.

W social mediach wrzuciliśmy na luz

Łamiemy stereotypy i dajemy poznać się gościom nie tylko jako hotel, lecz przede wszystkim jako ludzie. Na naszym Facebooku i Instagramie pojawia się cały zespół - i to często w bardzo nieoficjalnej formie. Opowiadamy o sobie, tańczymy, czerpiemy radość z nawiązywania kontaktu z naszymi gośćmi. To nie tylko skuteczny sposób autopromocji, który wzbudza pozytywny odbiór, ale też czysta przyjemność dla nas. 

Na podstawie doświadczeń z ostatnich lat śmiało mogę powiedzieć, że kluczem do sprostania oczekiwaniom gości były elastyczność, otwartość na zmiany i aktywne słuchanie ich potrzeb: od tych żywieniowych aż organizację niespodzianek czy spotkań last minute. 

Z pewnością niezwykle pomocny był fakt, że wielu naszych pracowników jest z nami od początku otwarcia hotelu. Doskonale więc znają naszych gości i wiedzą, na czym im zależy, dlatego mogą wspólnie tworzyć dla nich pozytywne doznania. Wniosek? Bez świetnego zespołu nie ma świetnego hotelu i zadowolonych gości.

 

Małgorzata Kołnierzak 

Dyrektor Hotelu Sadova****

Świętuj z nami
Hotel Sadova, Gdańsk
Book online
Nyhetsbrev

Opptjent 10% rabatt ved bookingen! - bli med på nyhetsbrevet

For å tilby tjenester på høyeste nivå, bruker nettstedet informasjonskapsler som er lagret i nettleserens minne. Detaljert informasjon om formålet med bruken av dem, inkludert behandling av data vedrørende brukeraktivitet og personlig tilpasning av annonser, samt muligheten for å endre innstillingene for informasjonskapsler, finnes i personvernerklæringen.
Ved å klikke GODTAT ALLE, samtykker du til bruken av teknologier som informasjonskapsler og til Sadowa Sp. z o.o., Grunwaldzka 56, 80-241, Gdańsk behandlingen av dine personopplysninger samlet inn på Internett, som IP-adresser og informasjonskapselidentifikatorer, for analytiske og markedsføringsformål ( inkludert for automatisert matching av annonser til dine interesser, måling av effektiviteten og behandling av brukerdata for analytiske formål). Du kan endre informasjonskapselinnstillinger og detaljerte samtykkepreferanser i innstillingene.

Manage privacy settings
Nødvendige informasjonskapsler

Informasjonskapsler som er nødvendige for driften av tjenestene som er tilgjengelige på nettstedet, muliggjør visning av tilbud eller reservasjoner, støtter sikkerhetsmekanismer, inkludert: brukerautentisering og svindeloppdagelse. Disse filene er nødvendige for at nettstedet skal fungere korrekt. De krever ikke ditt samtykke.

Analytiske informasjonskapsler

Informasjonskapsler som muliggjør innsamling av informasjon om hvordan brukeren bruker nettstedet for å optimere funksjonen og tilpasse den til brukerens forventninger. Ved å godta disse informasjonskapslene, samtykker du til behandling av data om aktiviteten din på nettstedet for analytiske formål.

Markedsføringsinformasjonskapsler

Informasjonskapsler som gjør det mulig å vise markedsføringsinnhold tilpasset brukerens preferanser og sende varsler om markedsføringstilbud som samsvarer med hans eller hennes interesser, inkludert informasjon om brukerens aktivitet, produkter og tjenester fra nettstedadministratoren og tredjeparter. Å godta disse informasjonskapslene betyr at dataene dine kan brukes til å tilpasse annonser og analysere effektiviteten til våre annonsekampanjer.

Your preferences have not yet been saved